søndag 10. juni 2012

Bilder og film fra freestyledebuten vår!

Her er film og bilder fra gårsdagen konkurranse. Fotografer er Hanne Bache-Mathiesen Henriksen (de lyseste bildene) og Eva Byrkjeland. Filmen er av Sten Arne Bryde Brunsby.

Jeg var spent på om vi skulle få til begynnelsen.
Øvelsen er temmelig nyinnlært og på fredagen
kunne hun ikke legge seg i det hele tatt.
Men Ellie var så flink at! Forøvrig den smarteste øvelsen jeg noensinne
har trent inn, for nå tilbyr hun dette hele tiden og kan også finne på å legge
seg ned og slappe av når det ikke skjer noe!
Wæh!
Hva var det bråket som plutselig startet!!!!!
Ja ja, da var det bare å la henne ligge sånn....
...noe som selvsagt resulterte i at hun reiste seg før.
Prikkete kenguru!
OK, jeg ser hvor dette kommer til å bære, her er gode råd dyre...
Ellie er nemlig flink til å komme med framlabbene først, rett i meg!
Så da må man fake at hun skal treffe mine hender så jeg kan stå i mot!


Dette bildet avslører vel at dette er noe helt nytt for oss og
noe som aldri har blitt trent på, men synes vi reddet oss fint
unna den jeg!



Dette fungerte jo, men jeg glemte helt bort snurrene hennes og det kunne
kanskje se ut som om det ikke var meningen at hun skulle gå ut i sirkel?
På en normal dag galopperer og hopper hun glad å fornøyd i en stor sirkel.
Ryggingen ble ingen stor suksess, så der har vi et trumfkort til senere.
her tråkker jeg jo nesten på henne!
Vi klarte det! Vi kom oss igjennom! Flinkeste Ellien min det :)

Snikfotografen Eva... Ellie fortjente virkelig en skikkelig kosestund!


2 kommentarer:

  1. Søte Ellie:-) Morro å se ho i aksjon of så glad.

    SvarSlett
  2. Great debute! Looking forward to seeing more of Ellie :D
    /Erika (pugs & GD)

    SvarSlett

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg