mandag 28. mai 2012

EFIT 27. mai 2012

Dette faste innlegget publiserer jeg som regel kun i min andre blogg, emn siden det var så veldig hunderelatert denne gangen, kommer det også her.

Søndag var det tid for Et foto i Timen, eller EFIT, hvor man tar bilde en gang i timen for å dokumentere akkurat den dagen, sammen med mange andre. Her er min dag.
Kl. 09.00 - Vi vurderer å stå opp, men...
Kl. 10.00 - Ikke ofte jeg letter på dyna i det offentlige,
men gjør et unntak her... Der skjuler det seg en liten
dalmatinerrompe!
Kl. 11.00 - Blogge, blogge og atter blogge...
Kl. 12.00 - På tide å komme seg avgårde for å undervise
et par timer i freestyle.
Kl. 13.00 - Verdens tøffeste lille pekingeser!
 Kl. 14.00 - Ehem... Glemte å ta bilde jeg! Sånn går det når man har det gøy! Fortsatt privattrening med golden retireveren Sofus...
Kl. 15.00 - Kloklipp i varmen
Kl. 16.00 - Leter etter ny musikk til de kommende
freestylekonkurransene med min dalmatiner.
Kl. 17.00 - Bingo! Musikk redigeres...
Kl. 18.00 - Drømmer om kostymer...
Kl. 19.00 - Middagen kan ikke bli enklere i dag, pasta...
Kl. 20.00 - Endelig litt tid til å lese...
Kl. 21.00 - Man har jo vært i Østerrike og så er det jo
bare søndag en gang i uken...
Kl. 04.00 - Så sovnet man jo og våkner midt på natten,
lys våken :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg