søndag 27. mai 2012

Freestylefrustrasjoner og konkurranser.

Jeg er jo litt impulsiv, så meldte på Ellie til Sandefjord. Siden mye tid har gått med til reising hit og dit (Østerrike og Gudbrandsdalen), så står jeg et par uker før konkurransen og har ikke kommet i havn med programmet. Jeg startet for moro skyld med Ellie i rekrutt i går på Tretten, og vi klarte målet vårt: Være i ringen og jobbe. Det gjorde hun, men merker at det er mye som mangler, så gode råd var dyre. Plutselig hoppet en idé opp i hodet mitt, som jeg egentlig har skjøvet vekk. Vi SKULLE jo få til Pirates of the Caribbean! Så er spørsmålet om jeg vil være fornøyd med å gå ut i ringen med et halvgodt til dårlig sjørøverprogram, eller om jeg skal krype til korset og koke raskt i hop et enkelt klasse 1 program til Ellie som kan gjøre henne vant til konkurranseringen, og kanskje gi oss de nødvendige nappene vi trenger (eller ikke). I mellomtiden kjemper vi om skatten her hjemme til vi er klare. Programmet er også under utvikling til klasse 2, så om jeg klarer å komme meg dit før jeg er ferdig, så har jeg jo da mest sannsynlig programmet mitt klart! Får jeg dette programmet opp og gå i løpet av dagen, så kanskje det blir en liten påmelding til Moss også...

Så da har jeg et par alternativer klart allerede, med to vidt forskjellige typer musikk... Hva det blir gjenstår å se ;) Nå skal vi i hvertfall ut å teste ut litt...

Ellie på hotellet på Hafjell i går, her tester ut det store, nye
buret jeg kjøpte til henne i Østerrike for kun 479,-!

2 kommentarer:

  1. å du å du, en kjenner seg igjen.. også skjems en litt for at det blir hastverk lastverk...
    Blir spennende å se hva det blir til...

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har hjulpet veldig å kaste alle ambisjoner overbord og la det stå til! Nå er det panisk kostymeleting og triksetrening som må til...

      Slett

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg