tirsdag 23. august 2011

Frekja continued

I går gikk jeg en tur med Frekja og Ellie i skogen her. I begynnelsen var det ikke mye fart i Frekja. Hun tuslet med, sto mest stille og bjeffet mens Ellie løp og løp og løp og ... ja dere skjønner sikkert tegninga...

Dette ble en mye lengre tur enn planlagt. Jeg har egentlig lovet meg selv at jeg ikke skal dra på flere skogsekspedisjoner, det ender som regel opp med ekstremt lange turer og man ender som regel opp på helt andre steder enn det man hadde tenkt... For noen år siden gikk vi en fin runde i skogen bak her, men senere har jeg ikke funnet den igjen. Det beste med den var at den endte i skogen rett bak garasjen her. I går ville jeg finne igjen stien, så jeg skrådde sånn ca. over der jeg trodde jeg måtte treffe riktig. Og jeg tror faktisk at tok det rette valget, men så var det så mange forskjellige valg, at på et tidspunkt tok jeg det gale... Det som egentlig skulle vært en rask runde på under halvtimen ble på godt over timen, og endte opp med meget våte sko som fortsatt ikke er tørre, nesten et døgn senere.

Iallefall, denne turen gikk over kratt og nedfalne trær og til tider særdeles ulendt terreng. En av teoriene mine var at Frekja var stiv i kroppen. Omtrent halvveis, fikk jenta opp farta, og det ble mye mer løping. Har hun rett og slett fått løsnet opp et eller annet på den turen? Vi hadde en fin trening på kvelden iallefall, hvor Frekja var ivrig og jobbet godt synes jeg. Nå kan det selvsagt ikke sammenlignes, for her hjemme jobber hun bra, men i det siste har hun ikke gjort det helt heller... Blir vi klare til en start i helgen? Kanskje satse HTM, hvor de fleste øvelsene jo sitter, det er bare for meg å få litt bedre flyt i kontakten... 4 dager, mirakler kan jo fortsatt skje mener jeg. Og så se om det blir freestyle i Askim 18/9 istedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg