mandag 10. oktober 2011

Ny matskål til Frekja!

Jeg har lenge slitt med at Frekja rett og slett innhalerer maten sin. Verst har det selvsagt vært når hun har spist tørrfor, Norwegian Polar brakk hun seg av, og Vom & Hundemat som hun får nå må jeg passe på å kutte godtopp. Jeg hadde sett denne matskålen på nettet, men ikke fått bestilt den. Så plutselig fant jeg den i dyrebutikken rett ved meg. Hadde jeg råd akkurat da? Neida, men ha den måtte jeg!

Skålen er konstruert slik at hunden virkelig må jobbe
litt for å få ut maten.
 Jeg har laget en liten før og etter-film av spisingen. Det er kanskje ikke allverdens med spenning å se på en hund spiser, men jeg lover dere litt sinna hund midt i! Iko syntes det var en dårlig idé at jeg fjernet han fra Frekjas mat. Men slapp av, ingen ble skadet under innspillningen! Det er bare litt ekstra lydeffekt. Litt sånn action i hverdagen vet dere...


5 kommentarer:

  1. Så bra! Denne var virkelig smart. :)

    SvarSlett
  2. Fin måte visst hunden har en tendens til å SLUKE maten. Men hørtes ut som hanvar lettere irritert på slutten :p

    SvarSlett
  3. Den så helt genial ut, jeg tror at jeg også kanskje må ha en sånn! Dalmis-dyret her puster ikke engang når han spiser, helt sprøtt å se på! Skulle tro han aldri hadde sett mat før - selv om det er noe som stort sett forekommer x-antall ganger på en dag... haha!

    SvarSlett
  4. Ble nesten sliten av å se på hvor lang tid hun brukte på maten sin.. :P men den var kjempesmart! :)

    SvarSlett
  5. Fantastisk, fikk link til blogginnlegget på bloggen min. Tror jeg må kjøpe en slik, den fungerer ihvertfall ser man :)

    Hehe, måtte le da Iko kom gradvis nærmere med sin matskål :)

    SvarSlett

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg