mandag 6. mai 2013

Super trening i solen!

Fellestreninger har det vært sparsomt med denne kalde og glatte vinteren, og med en meget treg vår var det endelig først denne søndagem duket for årets første trening! Vi hadde valgt en super dag, med deilig sol og flott selskap. Ellie var veldig flink. Vi trente lite effektiv freestyle må jeg innrømme. Men bare det å være et sted hvor det skjer en masse ting, skatere, forbipasserende med og uten hunder, hunder tett på, og mammaer som finner på å gå noen metere vekk fra stakkars hunden sin! Livet kan være hardt, men Ellie har vært fantastisk flink. Fremskrittene vi har fått i det siste er kjempestore. Da vi skulle gå, la Ellie seg bare ned sammen med Frekja og slappet av. Etterpå dro jeg til mamma for å spise. Også der klarte Ellie å roe seg ned store deler av tiden (litt mas ble det, men stor forbedring).

Mot slutten hos mamma begynte det litt å bikke over for mye, men det kan se ut til at vi har klart å holde stresset sånn nogenlunde på et akseptabelt nivå. Det har vært få overslagshandlinger og frustrasjon. Det ser jeg på som et meget stort fremskritt, så nå håper jeg at det fortsetter i samme bane. Her er noen bilder fra helgen, som Anniken Jensen har tatt (bildene av Frekja er det jeg som har tatt).

Hmmmm.... Hva var det jeg skulle igjen...
Aha! Jeg skulle lukke igjen lokket ja!


Ah, slappe av i solen...

Dalmatinerkos!

Sosialt og deilig i solveggen. Vår kan være nydelig
når den forstår at den skal gi oss en så deilig dag!
Frekja fant tonen med Bonso, og gjorde sitt beste for å
få han med seg i lek.
Tilslutt klarte hun det!

Men, tilslutt ble han litt voldsom, så da var det nok...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg