tirsdag 20. desember 2011

En liten oppdatering om Nikki

Dette skrev de nye eierne om Nikki (Frøya) på Facebook, og jeg fikk så lyst til å dele det med dere. Det var akkurat dette hjemmet jeg var ute etter, noen som kunne elske frøkna for den hun var og nyte den herlige valpen, og ikke kjempe imot personligheten hennes. Det letter mitt hjerte stort :)
her kommer en oppdatering på Frøya:)
Etter noen nattlige uhell anskaffet vi bur og forbredet meg på masse tilvenning,men lille valpetassen tuselt inn i buret og la seg til rette uten noen innvendinger og selv når buret ble lukket virket hun rolig og fornøyd:)Altså en hel natt uten noe uhell og etter tissetur klokken 6 våknet vi uthvilt halv 9:)Hun går også til føren nå når hun må ut:)Hun har lært seg sitt,dekk og bli(innen rimelige grenser)da våre regler her hjemme er at hun skal sitte fint når hun får på båndet,og selv med døren åpen så blir hun til vi sier kom:)Bitingen er helt helt borte og hun er kjempe rolig og tålmodig med datteren vår.Jenta vår på 19 mnd kan ta ballen fra hun og hun sitter og bare venter på at hun skal kaste den til hun:)I ettermiddag lå både Frøya og datteren vår under bordet og så barnetv og datteren vår lå intill Frøya med hode sitt og de lå og koste seg max..Jeg må bare si at hun er så utrolig fantastisk og bedre hund kunne vi ikke fått oss..Tusen takk Anja Magnussen Schüller for den fantastiske valpen vi har fått den ære av og eie<3I morgen skal hun til dyrlegen og få ormkur:)Håper de andre valpene er like fantastiske
Nikki og Ellie, før Nikki dro.

2 kommentarer:

  1. Åååååååååå, så flott og lese at hun fikk et flott hjem til slutt! Har fulgt litt med i smug, og sånne happy endings er jo bare herlig!

    ...og ellers så ønsker jeg meg mer prikkebilder jeg... *smiler pent*

    Gleeeedelig jul til dere!

    SvarSlett
  2. Så godt å se hun har kommet rett! <3

    SvarSlett

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg