torsdag 15. desember 2011

Bloggtørke og litt oppdatering

Er det nå jeg skal skrive at jeg beklager at jeg har fått blogget så lite? Nei, jeg tror jeg dropper det jeg. Har man ikke tid og inspirasjon, så har man ikke, og det har skjedd så mye at hvis jeg skulle ha oppdatert dere om alt, så hadde jeg ikke rukket å gjøre alt det andre! Noen egne oppdateringer om helt spesielle opplevelser dukker nok opp sånn plutselig og kanskje snart (EM og NoM f.eks.) opp.

Kort oppsumert:
  • EM i freestyle og heelwork to music var en opplevelse jeg fortsatt lever på, fantastisk gøy å få dømme og oppleve.
  • NoM gikk så der ... kunne godt verre, kunne godt bedre (13. plass).
  • Iko er herved erklært fullstendig døv. Han er god på tegn og til å følge med på oss, slik at det kun var en gryende mistanke før jeg bekreftet det helt og holdent tilslutt. Det største problemet er at om han ser en hund bjeffe, så klarer han ikke tolke hvorfor, og henger seg bare på. Er det mat eller annet han vil oppnå, bjeffer han bare i vei. Han stopper kun når han ser meg, og da har han fått den oppmerksomheten han ønsket. Og nei, det går ikke an å ignorere. Han kan bjeffe en time i strekk, og han er skapt med verdens mest gjennomtrengende og irriterende bjeffing...
  • Nikki har i dag fått et nytt hjem, og freden har senket seg over heimen (nesten).
  • Nikki har forresten fått navnet Frøya, tar nok litt tid til å venne seg til det, men min datter og jeg konkluderte med at Nikki var den valpen som bodde her, Frøya var den som flyttet.
  • Ellie syter nå litt over urettferdigheten i verden og ønsker fred i på jord (innbilder jeg meg), men selv om jeg ikke har hatt mye tid til henne pga. Nikki har hun roet seg betraktelig her inne. Jeg tror hun har vokst veldig på å ha en valp her, selv om det tok noen dager før hun fant ut at de faktisk var morsomme og ikke bare noen rare kryp som bet henne i bena.
  • Jeg har startet å trene inn litt freestyle-øvelser med Ellie, og det går fort frem for enkelte ting, men vi har et par utfordringer foran oss... Men den som gir seg har tapt, tror resultatet blir bra en gang i tiden. Den som venter for se og alt det der... Når det blir, vet jeg ikke foreløpig. Det blir når vi er klare og jeg orker igjen. Det kan bli snart, det kan bli lenge til... Som sagt, den som venter...
Sånn, det var en rask oppdatering... Og så et par bilder:
Nikki (nå Frøya)
Frekja
Iko. Selv gamle gutter kan da sitte bamse!

Ellie
En litt mer normal Ellie? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg