mandag 10. oktober 2011

Forberedelser til Nordisk

Tiden flyr så altfor fort, og selv om det er litt tid igjen før NoM i kreativ lydighet braker løs på Dogs4All 26-27. november 2011, så vet jeg av at erfaring at de dagene har en tendens til å suse forbi i ekspressfart! Og det er mye som skal jobbes med. Programmet skal endres litt og memoreres. To nye øvelser er under trening og skal fungere før start. En ny begynnelse skal jeg lage, og ikke minst, jeg må jobbe masse med kontakt, motivasjon og utholdenhet... Glemte jeg å nevne at dagene mine er travle ellers også?

Ja, ja, det blir som det blir. Min aller største utfordring er egentlig å bestemme for hva jeg skal kalle posisjonen hvor hun skal gå bak meg! Bak har jeg allerede som en annen kommando. Behind, kanskje? Eller... For håpe dette blir vår største utfordring på veien. Jeg og min ubesluttsomhet vandrer til tider hånd i hånd når vi ikke er under press nemlig... Er det noen som har et forslag, kanskje?

I dag skal jeg trene mye på presisjon. Planen er å gå ut flere ganger. Siste halvdel av uken må jeg fokusere på å få programmet til å fungere sånn nogenlunde, siden det er landslagssamling til helgen. Bare jeg kan klare å holde fokus på moro og ikke prestasjon, så kan det gå bra. Blir det et press, merker Frekja det med en gang og kobler ut. Så strategier må finnes for mange ting. Tror jeg får sette meg ned i kveld, med pen og papir og få ting klart for meg!

Dette skal bli spennende dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg