lørdag 16. juni 2012

Sandefjord 16. juni

Da har man entret ringen for andre gang, og jeg må ærlig innrømme at jeg var litt mer optimist denne gangen. I går var det Stokkedagene, hvor jeg trente Ellie ved siden av en hel del hoppeslott med masse løpene bart, konsert i bakgrunnen med pipende mikrofon og så avlsuttet vi treningen med en kinaputt. Ellie var helt med, var rolig og avslappet og jobbet som bare det. Hun lå rett ut mens barn skrittet over henne. Da måtte det vel gå bra i ringen? Men, så skjer dette:
Ok, tordenværet var langt borte, men jeg ble våt! Ellie ble hvertfall våt, og det var ikke populært! Legge seg ned? Nei takk! Kompromiss: Sitte. Ellers fikk vi til 3(!) ting når jeg skulle. Hun sirklet rundt meg i en stor bue, hun snurret mens hun gikk i buen, og vi fikk til avslutningen. That's it! Resten ble iherdig improvisasjon og noen paniske innkallinger (minst 3) når Ellie vurderte å løpe ut av ringen...

Dommerne mente følgende om vårt forsøk:
Dommer 1: 7,4 - 8,0 - 8,0 = 23,4 p.
Kommentar: Ble vanskelig med regnet. mangler fortsatt flyt. Men det er ikke mye som mangler før dette blir BRA!
Dommer 2: 6,5 - 7,5 - 7,8= 21,8 p.
Kommentar: For stor grad av ufokus, snusing osv. men - hun er søt :) Blir bra!!. Noe uferdig-følelse over progr. God idé og fortolkning.
Totalt ble det 6,95 - 7,75 - 7,9 = 22,60 poeng.

Så jeg får bare konkludere nok en gang: NESTE HELG!!! Så får det bare regne, jeg skal ut å trene. Må også ha på bånd og jobbe med selvkontroll og avstandsbelønning tror jeg. det verste som er når det er så kort tid mellom konkurransene (3 stk. med en ukes mellomrom), er at det er så begrenset hva du rekker å fikse mellom slagene! Men, vi får gjøre vårt beste og håpe at alt klaffer...

I morgen blir jeg å finne i dommerteltet. Det skal bli deilig å kunne se på hva alle andre gjør og fokusere på meg selv og egen hund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg