mandag 9. april 2012

Ellies pappa

Knock on Heaven Door Raul
Jeg fant et par filmer av Ellies pappa på youtube, tekte å legge de ut her, så vet jeg hvor jeg har de og så kan jeg dele de med dere i samme slengen! Her er Ch Knock on Heaven Door in action...








Ellers fant jeg et herlig utsagn skrevet på siden til Ellie's kullbror, den berømte Spotnik’s Free Falcon. Det høres veldig kjent ut...
Falcon is graceful as the panther and you never feel his weight, even if Falcon welcomes you and makes his paws on your chest or laps. He gently kisses you and gently touches each finger on your hand. If we talk about Falcon’s intelligence-no need to waste words. About these dogs says: WARNING! Always turn off your computer! Otherwise, your dog will begin to program it

Spotnik's Free Falcon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kom en tur på besøk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg